E-facturering

Contributienota vanaf januari zoveel mogelijk per email

Bibliotheekleden die de jaarlijkse contributienota op papier ontvingen krijgen vanaf januari 2020 de contributienota per e-mail toegezonden.
Via een betaallink in deze mail en door de koppeling met iDEAL kan de nota snel, gemakkelijk en veilig worden voldaan.
Voor deze service heeft de Bibliotheek Achterhoekse Poort een overeenkomst afgesloten met PayByLink.

Online Betalen is goed voor het milieu en bespaart kosten.
Het printen en verzenden van papieren contributienota’s draagt niet bij aan een gezond leefmilieu.
Denk hierbij aan papier (bomen), gebruik van inkt en transport (uitlaatgassen).
Ook zijn de kosten in vergelijking met digitaal betalen hoog. Door online te betalen vervallen deze nadelen.

Hoe verloopt het betaalproces?
• Leden ontvangen een e-mailbericht met een betaallink.
• In de e-mail is een knop opgenomen ‘Betaal met iDEAL’.
• Via deze knop verschijnt een persoonlijke webpagina.
• Vervolgens wordt de bank gekozen en de betaling gedaan.
• Bevestiging op het scherm en e-mail: ‘Betaling geslaagd’. 

Andere betaalmogelijkheden
Als u niet via iDEAL kunt of wilt betalen, zijn er nog twee andere mogelijkheden:

  • Met uw pinpas betalen bij de betaalautomaat in de Bibliotheek. 
    Neem daarvoor ook uw lenerspas mee.
  • Betalen via internetbankieren of via een overschrijving: naar IBAN NL31 RABO 0147 317 762 ten name van de Bibliotheek Achterhoekse Poort.
    Vermeld a.u.b. het factuurnummer en uw lenersnummer (zie factuur en onder de streepjescode op uw pas) in het de opmerkingenveld. 

Heeft u vragen?
Neem dan contact op met het servicebureau, telefoon: 088-0062929 of stuur een e-mail naar debibliotheek@achterhoeksepoort.nl. U kunt ook het contactformulier invullen. Wilt u weten of uw e-mailadres voor het ontvangen van de digitale nota nog actueel is?
Bekijk deze pagina dan.