Op woensdag 13 maart gaan we over op een nieuw inlogsysteem. Daarna kun je met één inlogaccount inloggen voor alle bibliotheekdiensten. Dit betekent wel dat je weer opnieuw moet inloggen bij Mijn Bibliotheek, de Iguana app en de online Bibliotheek. Lukt dit niet? Klik dan hier.

E-facturering

Contributienota zoveel mogelijk per e-mail

Bibliotheekleden die de jaarlijkse contributienota op papier ontvingen, krijgen vanaf januari 2020 de contributienota per e-mail toegezonden.
Via een betaallink in deze mail en door de koppeling met iDEAL kan de nota snel, gemakkelijk en veilig worden voldaan.
Voor deze service heeft de Bibliotheek Achterhoekse Poort een overeenkomst afgesloten met PayByLink.

Online Betalen is goed voor het milieu en bespaart kosten.
Het printen en verzenden van papieren contributienota’s draagt niet bij aan een gezond leefmilieu. Denk hierbij aan papier (bomen), gebruik van inkt en transport (uitlaatgassen). Ook zijn de kosten in vergelijking met digitaal betalen hoog. Door online te betalen vervallen deze nadelen.

Hoe verloopt het betaalproces?
• Leden ontvangen een e-mailbericht met een betaallink.
• In de e-mail is een knop opgenomen ‘Betaal met iDEAL’.
• Via deze knop verschijnt een persoonlijke webpagina.
• Vervolgens wordt de bank gekozen en de betaling gedaan.
• Bevestiging op het scherm en e-mail: ‘Betaling geslaagd’. 

Andere betaalmogelijkheden
Als je niet via iDEAL kunt of wilt betalen, zijn er nog twee andere mogelijkheden:

  • Met je pinpas betalen bij de betaalautomaat in de bibliotheek. Neem daarvoor ook je lenerspas mee.
  • Betalen via internetbankieren of via een overschrijving: naar IBAN NL31 RABO 0147 317 762 ten name van de Bibliotheek Achterhoekse Poort.
    Vermeld a.u.b. het factuurnummer en je lenersnummer (zie factuur en onder de streepjescode op uw pas) in het de opmerkingenveld. 

Heb je vragen?
Neem dan contact op met het servicebureau via 088-0062929 of stuur een e-mail naar debibliotheek@achterhoeksepoort.nl. Je kunt ook het contactformulier invullen.