Op woensdag 13 maart gaan we over op een nieuw inlogsysteem. Daarna kun je met één inlogaccount inloggen voor alle bibliotheekdiensten. Dit betekent wel dat je weer opnieuw moet inloggen bij Mijn Bibliotheek, de Iguana app en de online Bibliotheek. Lukt dit niet? Klik dan hier.

Klantenservice

 

Heb je een vraag? Bekijk hier de onderwerpen. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Lenen

Lenen
  • Lenen, reserveren, verlengen
  • Regels & betalen
  • Verlies of beschadiging

Hulp bij materialen lenen

In de Bibliotheek

Bibliotheek
  • Openingstijden
  • Activiteiten
  • Faciliteiten

Hulp in de Bibliotheek

E-books en luisterboeken

E-book
  • Hoe werkt het?
  • Registreren
  • Langskomen

Hulp bij e-books en luisterboeken

Abonnement

Bibliotheekpas
  • Lid worden
  • Wijzigen & opzeggen
  • Reglement

Hulp bij het abonnement

Onze website & apps

Devices
  • Zoeken & vinden
  • Mijn Bibliotheek
  • Iguana app

Hulp bij onze website en apps

Suggesties & klachten

Pratende persoon
  • Wensen
  • Suggesties
  • Klachten

Laat het ons weten

Meest gestelde vragen

Waar vind ik de openingstijden van de Bibliotheek?

De openingstijden vind je hier

Hoe word ik lid van de Bibliotheek?

Bekijk eerst welk abonnement het beste bij je past en ga vervolgens naar Lid worden.

Welke abonnementen heeft de Bibliotheek?

De Bibliotheek Achterhoekse Poort heeft verschillende abonnementsvormen. Ontdek hier welk abonnement het best bij jou past.

Hoe leen ik e-books?

Via de online Bibliotheek heb je toegang tot zo'n 30.000 e-books. Literaire romans of thrillers, kinderboeken, non-fictie of poëzie, er is ruime keuze uit verschillende genres.

  • Leen tot 10 e-books tegelijk via de website van de online Bibliotheek.
  • Lees op je smartphone, e-reader, pc of laptop.
  • E-books blijven 3 weken op je boekenplank staan.

Ben je lid van de Bibliotheek en wil je e-books lenen? Log dan in met je lenersnummers en wachtwoord. Je krijgt een link ter bevestiging in je mailbox.

Wil je meer weten? Lees dan hier verder of bekijk de vragen en antwoorden over de online Bibliotheek. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met ons Servicebureau via 088-0062929.

Hoe kan ik verlengen?

Je kunt verlengen via Mijn Bibliotheek op onze website, via de Iguana app of in een van onze vestigingen. Lukt dit niet? Dan kun je ook telefonisch contact opnemen via 088-0062929. Let op: het verlengen van geleende materialen kan pas 3 dagen voor de vervaldatum.

Verlengen via de Iguana app

  • Ga in de app naar Uitleningen.
  • Vink de materialen aan die je wilt verlengen.
  • Scroll helemaal naar beneden en klik op de knop Verleng geselecteerde exemplaren.

Verlengen via Mijn Bibliotheek

  • Log in op Mijn Bibliotheek.
  • Klik op Uitleningen en verlengen.
  • Vink in de rechterkolom de exemplaren aan waarvan je de leentermijn wilt verlengen.
  • Materialen die door iemand anders gereserveerd zijn, kun je niet verlengen.
  • Klik op de knop Verlengen.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Telefonisch contact

Wil je graag telefonisch contact met een van onze medewerkers? Dan kun je bellen naar ons Servicebureau via het telefoonnummer 088 – 0062929. Dit is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.30 uur.